تعمیر کولرگازی
نوشته شده توسط : ناوک

سرویس کولر گازی در تهران

اگر شما در غرب تهران سکونت دارید و کولرگازی تان دچار خرابی شده مهمترین عاملی که ذهن شما را درگیر میکند این است که آیا برای سرویس کولرگازی غرب تهران شرکتی وجود دارد تا سریعتر به سرویس کولرگازی شما بپردازد.

تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی مجاز سرویس کولر گازی با تیم مجرب خود آماده سرویس کولرگازی شما در غرب تهران و همچنین در تمام نقاط تهران میباشد. شما میتوانید با ما تماس بگیرید و برای سرویس کولر گازی خود در سریعترین زمان و بهترین کیفیت از تخصص ده ها سرویس کار کولر گازی ما در تهران سرویس کار بهره مند شوید.

 

بهترین زمان سرویس کولر گازی

همانطور که میدانید سرویس کولر گازی باید به صورت دوره ای انجام شود تا بتوان به صورت حداکثری از هزینه‌های زیادی که ممکن است برای تعویض قطعات داخلی کولر گازی شود جلوگیری کرد. اگر شما جزء افرادی هستید که سالی یکبار به کولرگازی خود سر می زنید و برای فصل گرما آن را سرویس می کنید باید به شما بگوییم که تنها با سالی یکبار سرویس کولر گازی نمی‌توانید عمر کولر گازی را طولانی تر کنید. بهترین زمان سرویس کولر گازی دوره ۶ ماه می باشد که بهتر است برای سرویس کولر گازی از متخصصین سرویس کار کولر گازی بهره ببرید زیرا هر گونه اشتباه در سرویس می‌تواند باعث هزینه بیشتری برای شما شود.

یک سری مشکلات رایج برای کولر گازی ممکن است رخ دهد که در این صورت باید به سرعت برای سرویس اقدام کنید. برای مثال خاموش شدن ناگهانی کولر گازی، خاموش شدن کمپرسور، باد گرم زدن، ایجاد سر و صدا در حین کار کردن، یخ زدگی پنل داخلی کولر گازی، کار نکردن دکمه کنترل و ظاهر شدن ارور کولر گازی از مشکلاتی است که باید به سرعت برای سرویس تخصصی کولر گازی با بهترین نمایندگی سرویس انواع کولر گازی تماس بگیرید.

کولرگازی همانند سایر کالاها نیاز به سرویس و تعمیر دارد.سرویس کولر گازی باعث می شود که عمر کولر گازی شما طولانی تر شود و شما بتوانید برای مدت زمان بیشتری از یک کولر گازی با کیفیت استفاده کنید. با سرویس دوره ای کولر گازی می توان حداکثر کارایی را از کولر گازی بهره مند شد. یکی از مزیت های سرویس کولر گازی این است که شما می‌توانید از آسیب ها و خرابی های قطعات داخلی کولر گازی جلوگیری کنید و به این ترتیب از خسارتی که ممکن است در اثر خرابی یک قطعه به بار آید جلوگیری کنید.

شاید به نظر شما سرویس کولر گازی یک کاره اضافه و بیهوده باشد در حالیکه این کار باعث می شود شما از هزینه‌های بیشتری که در آینده ممکن است برای تعویض و یا تعمیر قطعات کولرگازی بپردازید صرفه جویی کنید. پس شما باید سرویس کولر گازی را امری مهم در نظر بگیرید و برای آن برنامه ریزی کنید. برای جلوگیری از هزینه های زیاد تعمیر و تعویض قطعات کولر گازی سرویس دوره ای کولر گازی را به شما پیشنهاد می کنیم.

چرخه سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت

سیکل خنک کاری به این صورت است که در قسمت کندانسور، گاز مبرد به وسیله لوله های مسی خنک شده و به سمت شیر انبساط هدایت می شود. سپس برای جذب گرمای محیط آماده می شود و به دستگاه تهویه مطبوع منتقل می شود. در یک تهویه مطبوع یا واحد داخلی، گرمای هوا توسط یک مبرد گاز گرفته شده و محیط خنک می شود. این هوای خنک توسط فناوری داخل یونیت داخلی به کانال های انشعاب که مسیر حرکت هوا هستند منتقل می شود. این کانال ها وظیفه ارسال هوای خنک را از طریق دریچه ها به فضای اتاق مورد نظر دارند.

عملکرد خنک کننده تعمیر داکت اسپلیت همانند اسپلیت یا کولر گازی است اما اثر گرمایشی آن به روش دیگری انجام می شود. به این ترتیب که مبرد گازی این بار در کندانسور گرم می شود و مانند سیکل قبل از طریق لوله های مسی به یونیت داخلی و کویل های موجود در آن هدایت می شود و هوایی که از محیط اتاق وارد یونیت داخلی می شود را گرم می کند. این هوا که قبلاً پردازش شده و دما افزایش یافته است از طریق کانال و فن به اتاق باز می گردد.

شکل دیگری از چرخه داکت اسپلیت مانند کویل آب گرم است. به این ترتیب آب گرم از پکیج و موتورخانه وارد یونیت داخلی می شود، هوای یونیت داخلی در تماس با این کویل گرم باعث افزایش دما شده و سپس از طریق کانال و شیر وارد اتاق می شود.

 

انواع داکت اسپلیت از نظر مصرف انرژی کدامند؟

دو نوع داکت اسپلیت وجود دارد:نوع معمولی یا مصرف انرژی با درجه B.داکت اسپلیت اینورتر یا مصرف برق با گرید A.در نوع A از کمپرسورهای دور متغیر استفاده می شود و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. در این شکل از کمپرسورها با کاهش دما سرعت کمپرسور به صورت خودکار کاهش می یابد و با افزایش آن سرعت کمپرسور افزایش می یابد. در واقع کمپرسور اینورتر یک کمپرسور تا حدودی هوشمند به حساب می آید و متناسب با ظرفیت و نیاز کاربر و دمای مورد نظر او کار خواهد کرد. در مقابل، کمپرسورهای معمولی نوع B بدون در نظر گرفتن نیاز یا ظرفیت، به هر حال با سرعت و سرعت ثابت کار می کنند. نتیجه افزایش مصرف برق است.

 

نحوه نصب داکت اسپلیت

تعمیر داکت اسپلیت نیز همانند هر دستگاهی نیاز به دانش فنی دارد و نمی‌توان بدون تخصص آن را نصب کرد. اما بطور کلی ابتدا باید فرایند کانال‌کشی انجام شود. معمولاً برای تولید هوای گرم، یک بخشی به نام کویل، در جلو و یا پشت دستگاه قرار می‌گیرد که آب گرم درون لوله‌های مسی جریان می‌یابد و فن موجود در دستگاه، هوا را در اتاق به چرخش وا می‌دارد. البته این موضوع در رابطه با هوای سرد نیز صادق است و به همین شکل مراحل آن پیاده‌سازی می‌شود. بطور کلی، توصیه می‌شود از یک متخصص برای نصب داکت اسپلیت استفاده شود.

با شروع هر فصل سال نیاز به استفاده از سیستمهای سرمایشی و گرمایشی مناسب شدت پیدا میکند. این امر سبب میشود که بسیاری از افراد از داکت اسپیلت های متنوع یا پکیج های گرمایشی جهت تأمین دمای مورد نیاز منزلشان استفاده کنند. بنا بر تنوع داکت اسپیلت ها ارائه شده امکانات عرضه شده در آنها تقریباً یکسان است. هر داکت اسپیلتی دارای یک دو شاخه جهت اتصال به برق، یک پنل جهت نمایش دمای دستگاه و یک ریموت کنترل است. سرمایش یا گرمایشی که توسط این وسیله تأمین میشود نسبت به سایر وسایل بسیار مناسبتر است. به عنوان مثال کافی است جهت تأمین برودت منازلتان دمای داکت اسپلیت را روی مقدار مورد نظرتان قرار دهید و در کمتر از چند ثانیه از میزان خنکی جاری شده در فضا لذت ببرید.





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: